vineri, 27 iulie 2012

Leapşa cinefilă: "Hormonind" printre actori

Preiau cu doza necesară de reticenţă leapşa pe care mi-a pasat-o Teo de la CinemMagazin. Şi nu pentru că nu aş fi încântată de ideea de a-mi lista gusturile în materie de bărbaţi, ci doar din simplul motiv că pe (unii) actori mi-e imposibil să-i diferenţiez de rolurile pe care le-au jucat şi în care i-am găsit "de luat acasă". Şi-atunci, invariabil, apare pe hartă mai mult decât un bărbat cu trăsături frumoase, un personaj cu angoasele şi bucuriile sale care te atrage ca un magnet. Deci nu e vorba doar de un chip frumos. Pe de altă parte, nu e vorba de preferinţele mele în materie de joc actorices. E un fel de "altoi" al acestor două aspecte şi la fiecare actor am şi un persona specific în minte. Ăsta e topul meu 10 pe care mi-a fost destul de greu să-l restrâng.

Locul 10. Clive Owen Nu e cel mai frumos bărbat în viaţă, dar are ceva. Un farmec al lui foarte masculin pe care eu nu pot să-l descriu. Evident că rolul în care m-a prins invariabil e Larry în Closer. E exact cum l-aş vedea dacă m-aş ghida doar după aspectul fizic: periculos, ghidat de instict pur şi uşor pervers.


Locul 9. Alexander Skarsgård. Cu suedezul ăsta get-beget e mai complicat pentru că l-am văzut într-un singur film şi nu a avut cine ştie ce rol. Să fiu sinceră, mi-a plăcut că e înalt şi bărbătos. Şi am căutat nişte poze cu el şi mi-a fost de-ajuns. A urcat vertiginos în topul meu de "luat acasă". Filmul de care vorbesc e Melancholia şi deşi nu petrece mult timp pe ecran radiază un farmec aparte jucând bărbatul total îndrăgostit de fata cu probleme.



Locul 8. Johnny Depp E indiscutabil un actor bun. Şi rolurile pe care le-a făcut de-a lungul timpului pentru Burton sunt, fără îndoială, memorabile. Cu toate astea rolul care pe mine m-a fascinat rămâne cel din Don Juan De Marco. Cum să nu te îndrăgosteşti iremediabil de un cuceritor sensibil şi extrem de sexy.


Locul 7. Clint Eastwood Ştiu că poate părea un şoc. Mai mult decât atât, nici măcar nu-mi place ca regizor. Dar Clint Wastwood tânar era o viziune... Şi nici westernurile nu-mi plac. Dar m-am uitat la câteva ca să-l văd pe el, trebuie să recunosc. Personajul lui din filmele lui Segio Leone mi se pare foarte masculin şi misterios şi nu pot altcumva decât să-i fac loc în top. Că e vorba de For a Few Dollars More sau The Good, The Bad and The Ugly, personajul lui e băiatul rău în aparenţă după care toate femeile sunt topite.


Locul 6. Patrick Wilson Nu mă pot abţine să nu-l pun aici. M-aş putea uita la el toată ziua. Singurul rol care-mi vine în minte e cel din Little Children şi nu pot să zic că a fost cine ştie ce super rol masculin dar el, ca prezenţă mă fascinează. Poate a ajutat şi scena de sex intens pe care a împărţit-o cu Kate Winslet. Are acel ceva ce-mi place.


Locul 5. Paul Newman Prima dată când am văzut un film în care el juca nu mi-a venit să cred cât de bine arăta. E genul de bărbat pentru care poţi foarte uşor dezvolta obsesii. Rolul meu preferat trebuie să fie cel din Cool Hand Luke doar pentru că e atât de relaxat acolo şi emană o siguranţă de sine care te pune pe jar.


Locul 4. Marlon Brando Nu ştiu dacă sunt multe de spus aici. Bănuiesc că apare cam prin toate topurile cu bărbaţi pe care i-am lua acasă, oricând, oriunde. Are acel amestec de vulnerabilitate şi putere care atrage ca un magnet. Mi se pare că arată perfect în On the Waterfront. Totuşi rolul care i s-a potrivit ca o mănuşă şi de care sunt atrasă over and over again e cel din Last Tango in Paris.


Locul 3. Ryan Gosling Nu e o surpriză pentru nimeni care mă cunoaşte ca e în top 3. Mie mi se pare perfect în toate modurile posibile. Deşi mi-a sărit în ochi abia după ce am văzut Drive, am început să mă uit cu aviditate la toate filmele în care-a jucat. Chiar şi alea proaste. el tot e eye-candy şi simpla lui prezenţă mie-mi ajunge. rolul meu preferat e cel de care-am zis mai sus. Pentru că îmi aduce aminte de misterul actorilor din anii '60. Pe el l-aş lua acasă şi i-aş şi găti. Mult.


Locul 2. Alain Delon Înţeleg de ce femeile stăteau şi salivau în faţa unei fotografii de-a lui prin anii '60. Alain Delon e pur şi simplu perfect. Avea o delicateţe a trăsăturilor care ascundea o privire ghiduşă şi un temperament exploziv. Primul rol în care l-am văzut a fost Plein Soleil şi m-am îndrăgostit iremediabil. Deşi joacă un rol negativ m-am trezit ţinând cu el pe tot parcursul filmului. E genul de bărbat care te cucereşte doar cu o privire.


Locul 1. Michael Fassbender Obsesia mea pentru el a început odată cu Shame. Mi s-a părut extrem de sexy felul cum el a jucat rolul unui om dizlocat care trăieşte într-o societate care nu are cum să-l înţeleagă. Groaza şi vulnerabilitatea lui m-au topit de fiecare dată. În opinia mea e the sexiest man alive. Şi e viitorul meu soţ. Nu ştie. Încă.

13 comentarii:

  1. eu m-am lacomit sa fac lista cu 15 si tot l-am omis pe Patrick Wilson!!! nu o sa mi-o iert !! si mie imi place de el... si inca mult. cat am vrut sa nu-l uit :(:(:( Corina, vreau sa te dezamagesc, dar stelele imi sunt complice si vor complota sa mi-l aduca pe Fassbender. imi este promis :)))pe Alexander Skarsgård nu l-am luat in considerare, dar arata bine! Mey, Ryan Golsing nu ma impresioneaza, dar adevarul e ca arata foarte bine... Conteaza mult cum te cucereste un actor cu un rol pentru a-l urmari mereu si mereu. felicitari pentru explicatia adusa in introducere !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Angela, din pacate pentru tine eu am un mic avantaj. Locuiesc in acelasi oras in care e si el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la naiba! :))) astea sunt detalii Corina :))) doar nu va fi asta un obstacol pentru mine sau un avantaj pentru tine :P. eu nu-mi iert greseala de a-l fi omis pe Wilson....

      Ștergere
  3. buna lista...si eu l-am remarcat pe Alexander Skarsgård in Melancholia :) si m-am uitat pe la cateva tampenii doar pentru Ryan Gosling

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu am vazut prea multe filme proaste pentru Gosling. Dar nu-mi pare rau :D Nici macar pentru Crazy Stupid Love (ba din contra...)

      Ștergere
    2. Pe Gosling l-am descoperit in Drive, si mi-a cazut cu tronc... :) Apoi l-am mai urmarit in Crazy Stupid... si in The Ides of March. Hat tarziu mi-am dat seama ca primul film in care l-am vazut a fost The Notebook. :D
      Acum Gosling a fost detronat de Tom Hardy. Si s-a pozitionat asa de bine pe locul intai in topul preferatilor mei, ca nu stiu zau daca o sa il mai dea cineva jos de acolo!

      Ștergere
  4. O, da, o lista care imi plaaa-ce! :)
    Bune alegeri! Iar Clive Owen, ah! A fost mult timp pe locul intai in topul mu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba lista ta! Pe Alexander Skarsgård, unul dintre preferatii mei, il poti vedea si in True Blood care merita vazut chiar si numai pentru asta bunaciune si patratelele ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Diana! Nu ma impac eu prea bine cu serialele...ca mi se pare ca necesita prea mult timp. :) Dar parca m-ar tenta daca e Alexander Skarsgard acolo...

      Ștergere
  6. Super lista si super blog. Acum l-am descoperit si l-am si pus printre favorite.:)

    RăspundețiȘtergere

 

Sample text

Cand ma gandesc la mine, zambesc :)

Sample Text

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sample Text